WSPARCIE
Pomoc techniczna
Nie ważne czy dokonałeś zakupu sprzętu i nie wiesz jak go skonfigurować, czy od lat działające urządzenie odmówiło posłuszeństwa. Koncept-L ma, odpowiadające twoim potrzebom, rozwiązanie problemu. Jeśli czujesz się na siłach, aby naprawić sprzęt samodzielnie, wskazówki - jak rozwiązać najczęściej występujące usterki zostały opisane w dziale FAQ. Dodatkowo przygotowaliśmy zestaw dokumentów konfiguracyjnych, które znaleźć można w zakładce „Pliki do pobrania”.
Jeśli jednak zadanie okaże się zbyt skomplikowane, nasz dział serwisowy jest do Państwa dyspozycji. Szybkie zgłoszenie szkody, przy użyciu serwisu RMA, pozwoli na wstępne zidentyfikowanie jej przyczyny oraz kontrolę nad przebiegiem procesu naprawy. Po zaakceptowaniu kosztów usuniemy usterkę sprzętu i odeślemy pod wskazany adres.
Sugestie lub dodatkowe pytania prosimy kierować do wybranego działu, przez formularz kontaktowy.