PROMOCJE

 

SERWIS I USŁUGI

Serwis urządzeń


Nasza firma od początku swego istnienia stawia równie mocno na sprzedaż najnowszych urządzeń z segmentu Auto ID, jak i wsparcie techniczne dla wszystkich oferowanych produktów. Z biegiem lat portfolio urządzeń bardzo się rozszerzyło, umożliwiając naszemu Działowi Technicznemu zdobycie nowej wiedzy i umiejętności, które pozwalają sprostać wymaganiom stawianym przez rosnące grono klientów. Od kilku lat odnotowujemy wzrost liczby zakończonych zleceń, a dzięki wsparciu producentów i organizowanym przez nich szkoleniom, nasi specjaliści ciągle podnoszą swoje kwalifikacje potwierdzone licznymi certyfikatami. 

serwis naprawa chip

Nasz serwis obejmuje usługi serwisowe dla wszystkich urządzeń z poniższych grup:

  • Drukarek etykiet 
  • Drukarek kart 
  • Skanerów kodów kreskowych 
  • Terminali danych 
  • Terminali POS 
  • Czytników OCR

 

Co nas wyróżnia:

W związku z dynamicznie rozwijającym się rynkiem i zmieniającymi się oczekiwaniami klientów, jesteśmy gotowi stworzyć indywidualną, odpowiadającą Państwa potrzebom ofertę. W takich przypadkach, prosimy o kontakt mailowy pod adresem serwis@koncept-L.pl. W treści prosimy o krótki opis interesujących Państwa usług. 

 

Ponadto oferujemy:

  • Indywidualne przygotowanie urządzeń dla klienta: wgranie odpowiedniego oprogramowania lub personalizacja.
  • Szkolenia techniczne umożliwiające pracownikom samodzielną obsługę urządzeń.
  • Okresowe przeglądy techniczne gwarantujące nieprzerwaną sprawność i dostępność urządzeń. Usługa diagnostyczna pozwoli zaplanować konserwację sprzętu w najbardziej odpowiednim czasie, przez co ryzyko awarii i przestoju w najmniej odpowiednim momencie ulega znaczącej redukcji. Regularne przeglądy to również znaczący wzrost żywotności urządzeń, który ma swoje odzwierciedlenie w TCO - całkowitym koszcie posiadania sprzętu.
  • Wypożyczenie zastępczych drukarek etykiet na czas naprawy.

 

Więcej informacji na temat programu wypożyczeń drukarek etykiet znajdziesz klikając tu...

 

 

Napraw sprzęt jednym kliknięciem:

Schemat zgłoszeń serwisowych RMA

 

Dzięki specjalnemu systemowi, zgłoszeń serwisowych dokonywać można w dowolnym miejscu i czasie. Działająca 24h/tydzień platforma zapewnia intuicyjne zgłoszenie awarii, a po jej zaakceptowaniu, pozwala klientowi na śledzenie etapów naprawy i daje wgląd w poszczególne fazy procesu.

Celem oddania wadliwego sprzętu do naprawy należy:

  1. Uzupełnić formularz przyjęcia sprzętu do serwisu (wymagana rejestracja)
  2. Przesłać paczkę na adres:
    Koncept-L S.A. ul. Wenecka 12; 03-244 Warszawa 
    z dopiskiem "Serwis i [numerem RMA]" (klient dostarcza i odbiera sprzęt na koszt własny) 
  3. Śledzić postęp naprawy dzięki systemowi RMA 
  4. W przypadku wątpliwości zachęcamy do kontaktu pod adresem e-mail: serwis@koncept-l.pl i tel. (22) 512 79 00 wew. 300

  

 

Po otrzymaniu sprzętu dokonujemy diagnostyki oraz podajemy ewentualne koszty naprawy w terminie do 14 dni od daty dostarczenia urządzenia. Terminy realizacji roszczeń gwarancyjnych rozpoczynają swój bieg z dniem przyjęcia przesyłki do serwisu. Okres naprawy może wyjątkowo ulec wydłużeniu, w przypadku gdy naprawa będzie wymagała skorzystania ze specjalistycznego serwisu producenta lub sprowadzenia podzespołów z zagranicy. 

Usługi serwisowe Koncept-L to kompleksowe i profesjonalne wsparcie techniczne, które szybko i fachowo przywróci pełną sprawność uszkodzonego sprzętu. Dzięki temu przestoje spowodowane ewentualną awarią zostaną ograniczone do minimum, a Państwa biznes otrzyma zapewnienie ciągłości działania infrastruktury technicznej. 

 

Szczegółowe procedura naprawcza dla urządzeń zakupionych w Koncept-L S.A.

Arbor - Producent nie przewiduje możliwości zgłaszania urządzeń poprzez klientów końcowych. Zapraszamy do bezpośredniego kontaktu z nami.

Argox - Producent obsługuje swoich klientów wyłącznie przez partnerów handlowych. Zapraszamy do bezpośredniego kontaktu z nami.

Adaptive Recognition - Firma obsługuje swoich klientów wyłącznie przez partnerów handlowych. Zapraszamy do bezpośredniego kontaktu z nami.

Cipherlab - Dla klientów, którzy posiadają pakiet serwisowy Cipherlab Comprehensive, możliwa jest bezpośrednia rejestracja i wypełnienie zgłoszenia na stronie producenta: http://websvr2.cipherlab.com.tw/RMA/(S(cu3kpecvkgcegg1ysp3vh132))/View/RMA/RegisterUser.aspx
W innych przypadkach producent umożliwia kontakt tylko poprzez swojego dystrybutora - w tym przypadku przez Koncept-L S.A.

Citizen - Bezpośredni formularz zgłoszeniowy producenta znajduje się na stronie: https://www.citizen-systems.com/us/support/warranty/rma-request/

Godex - Bezpośredni kontakt pod adresem technikge@godexintl.com 

Honeywell - Klient może zareklamować urządzenia bezpośrednio u producenta pod adresem: https://sps.honeywell.com/us/en/support/return-material-authorization
Po zgłoszeniu zlecenia naprawy otrzyma potwierdzenie z adresem wysyłkowym punktu konsolidacyjnego.

Newland - Producent nie przewiduje możliwości zgłaszania urządzeń poprzez klientów końcowych. Zapraszamy do bezpośredniego kontaktu z nami.

Scantech-ID - Bezpośredni formularz zgłoszeniowy dla produktów Scantech ID znajduje się: http://www.scantech-id.com/en/support 

Zebra - Użytkowników, którzy zakupili urządzenia Zebra i w okresie podanym w naszych warunkach gwarancyjnych chcą je wysłać do naprawy, zapraszamy do wypełnienia zgłoszenia serwisowego, który znajduje się na stronie https://www.koncept-l.pl/login/serwis

Firma Zebra umożliwia również bezpośrednie zgłoszenie naprawy urządzeń. Jeśli zdecydują się Państwo na takie rozwiązanie, proszę zarejestrować się pod podanym niżej adresem: https://www.zebra.com/us/en/support-downloads/request-repair/online-rma-emea.html

Użytkownicy spoza Polski zobowiązani są do zgłoszenia naprawy i wysyłki urządzenie do jednego z punktów konsolidacyjnych. Lista lokalizacji zamieszczona poniżej: https://www.zebra.com/content/dam/zebra_new_ia/en-us/support-and-downloads/misc/Online_RMA_Shipping_Locations.pdf