SERWIS I USŁUGI
Serwis urządzeń
Nasza firma od początku swego istnienia stawia równie mocno na sprzedaż najnowszych urządzeń z segmentu Auto ID, jak i wsparcie techniczne dla wszystkich oferowanych produktów. Z biegiem lat portfolio urządzeń bardzo się rozszerzyło, umożliwiając naszemu Działowi Technicznemu zdobycie nowej wiedzy i umiejętności, które pozwalają sprostać wymaganiom stawianym przez rosnące grono klientów. Od kilku lat odnotowujemy wzrost liczby zakończonych zleceń, a dzięki wsparciu producentów i organizowanym przez nich szkoleniom, nasi specjaliści ciągle podnoszą swoje kwalifikacje potwierdzone licznymi certyfikatami.
Nasz serwis obejmuje usługi serwisowe dla wszystkich urządzeń z poniższych grup:
- Drukarek etykiet
- Drukarek kart
- Skanerów kodów kreskowych
- Terminali danych
- Terminali POS
- Czytników OCR
Co nas wyróżnia:
W związku z dynamicznie rozwijającym się rynkiem i zmieniającymi się oczekiwaniami klientów, jesteśmy gotowi stworzyć indywidualną, odpowiadającą Państwa potrzebom ofertę. W takich przypadkach, prosimy o kontakt mailowy pod adresem serwis@koncept-L.pl. W treści prosimy o krótki opis interesujących Państwa usług.
Ponadto oferujemy:
- Indywidualne przygotowanie urządzeń dla klienta: wgranie odpowiedniego oprogramowania lub personalizacja.
- Szkolenia techniczne umożliwiające pracownikom samodzielną obsługę urządzeń.
- Okresowe przeglądy techniczne gwarantujące nieprzerwaną sprawność i dostępność urządzeń. Usługa diagnostyczna pozwoli zaplanować konserwację sprzętu w najbardziej odpowiednim czasie, przez co ryzyko awarii i przestoju w najmniej odpowiednim momencie ulega znaczącej redukcji. Regularne przeglądy to również znaczący wzrost żywotności urządzeń, który ma swoje odzwierciedlenie w TCO - całkowitym koszcie posiadania sprzętu.
- Wypożyczenie zastępczych drukarek etykiet na czas naprawy.
Więcej informacji na temat programu wypożyczeń drukarek etykiet znajdziesz klikając tu... |
Napraw sprzęt jednym kliknięciem:
Dzięki specjalnemu systemowi, zgłoszeń serwisowych dokonywać można w dowolnym miejscu i czasie. Działająca 24h/tydzień platforma zapewnia intuicyjne zgłoszenie awarii, a po jej zaakceptowaniu, pozwala klientowi na śledzenie etapów naprawy i daje wgląd w poszczególne fazy procesu.
Celem oddania wadliwego sprzętu do naprawy należy:
- Uzupełnić formularz przyjęcia sprzętu do serwisu (wymagana rejestracja)
- Przesłać paczkę na adres:
Koncept-L S.A. ul. Wenecka 12; 03-244 Warszawa
z dopiskiem "Serwis i [numerem RMA]" (klient dostarcza i odbiera sprzęt na koszt własny) - Śledzić postęp naprawy dzięki systemowi RMA
- W przypadku wątpliwości zachęcamy do kontaktu pod adresem e-mail: serwis@koncept-l.pl i tel. (22) 512 79 00 wew. 300
Po otrzymaniu sprzętu dokonujemy diagnostyki oraz podajemy ewentualne koszty naprawy w terminie do 14 dni od daty dostarczenia urządzenia. Terminy realizacji roszczeń gwarancyjnych rozpoczynają swój bieg z dniem przyjęcia przesyłki do serwisu. Okres naprawy może wyjątkowo ulec wydłużeniu, w przypadku gdy naprawa będzie wymagała skorzystania ze specjalistycznego serwisu producenta lub sprowadzenia podzespołów z zagranicy.
Usługi serwisowe Koncept-L to kompleksowe i profesjonalne wsparcie techniczne, które szybko i fachowo przywróci pełną sprawność uszkodzonego sprzętu. Dzięki temu przestoje spowodowane ewentualną awarią zostaną ograniczone do minimum, a Państwa biznes otrzyma zapewnienie ciągłości działania infrastruktury technicznej.
Szczegółowe procedura naprawcza dla urządzeń zakupionych w Koncept-L S.A.
Arbor - Producent nie przewiduje możliwości zgłaszania urządzeń poprzez klientów końcowych. Zapraszamy do bezpośredniego kontaktu z nami.
Argox - Producent obsługuje swoich klientów wyłącznie przez partnerów handlowych. Zapraszamy do bezpośredniego kontaktu z nami.
Adaptive Recognition - Firma obsługuje swoich klientów wyłącznie przez partnerów handlowych. Zapraszamy do bezpośredniego kontaktu z nami.
Cipherlab - Dla klientów, którzy posiadają pakiet serwisowy Cipherlab Comprehensive, możliwa jest bezpośrednia rejestracja i wypełnienie zgłoszenia na stronie producenta: http://websvr2.cipherlab.com.tw/RMA/(S(cu3kpecvkgcegg1ysp3vh132))/View/RMA/RegisterUser.aspx
W innych przypadkach producent umożliwia kontakt tylko poprzez swojego dystrybutora - w tym przypadku przez Koncept-L S.A.
Citizen - Bezpośredni formularz zgłoszeniowy producenta znajduje się na stronie: https://www.citizen-systems.com/us/support/warranty/rma-request/
Godex - Bezpośredni kontakt pod adresem technikge@godexintl.com
Honeywell - Klient może zareklamować urządzenia bezpośrednio u producenta pod adresem: https://sps.honeywell.com/us/en/support/return-material-authorization
Po zgłoszeniu zlecenia naprawy otrzyma potwierdzenie z adresem wysyłkowym punktu konsolidacyjnego.
Newland - Producent nie przewiduje możliwości zgłaszania urządzeń poprzez klientów końcowych. Zapraszamy do bezpośredniego kontaktu z nami.
Scantech-ID - Bezpośredni formularz zgłoszeniowy dla produktów Scantech ID znajduje się: http://www.scantech-id.com/en/support
Zebra - Użytkowników, którzy zakupili urządzenia Zebra i w okresie podanym w naszych warunkach gwarancyjnych chcą je wysłać do naprawy, zapraszamy do wypełnienia zgłoszenia serwisowego, który znajduje się na stronie https://www.koncept-l.pl/login/serwis
Firma Zebra umożliwia również bezpośrednie zgłoszenie naprawy urządzeń. Jeśli zdecydują się Państwo na takie rozwiązanie, proszę zarejestrować się pod podanym niżej adresem: https://www.zebra.com/us/en/support-downloads/request-repair/online-rma-emea.html
Użytkownicy spoza Polski zobowiązani są do zgłoszenia naprawy i wysyłki urządzenie do jednego z punktów konsolidacyjnych. Lista lokalizacji zamieszczona poniżej: https://www.zebra.com/content/dam/zebra_new_ia/en-us/support-and-downloads/misc/Online_RMA_Shipping_Locations.pdf